Nederlands

Keelpijn

MondhygiŽne en AntibacteriŽel

100% Natuurlijk en Alcohoolvrij

Keelpijn is als mondspray te gebruiken 3 x daags bij keelontsteking en griep, Ook geschikt voor kinderen. Ontsmet en bestrijdt virussen en bacteriŽn, verzorgt de keel, elemineert bacteriŽn.

Keelpijn bevat natuurlijke ingridienten die de bacteriegroei tegenwerken en de vluchtige zwavelverbindingen neutraliseren, zonder vervelende bijwerkingen.

Bevat honing, Appelazijn, Mint water, Citroenzuur, Cameleum water, Stevia extract, Pollen extract, niets anders, en is alcohoolvrij.

Wij kijken met een nieuwe blik naar anti-microbiŽle mondproducten, tandpasta’s en mondspoelmiddelen. Meer subtiel werkende middel, die bacteriŽdodend is en erg veilig door natuurlijke ingridiŽnten, en daarom veelbelovend.

Onze tijd en onderzoeksbedragen en ervaring zijn altijd besteedt aan de bestudering van componenten uit vruchten, planten en elementen zoals cranberries, thee, honing en diverse traditionele medicijnen.

Keelpijn is een uiterst werkzame middel tegen keel ontstekingen en virussen. Het middel bestrijdt de bacteriŽn en virussen in de keel en kan Griep verhelpen en voorkomen.

1 flesje van 10ml voor 6,95 euros.

1 bijvulfles van 30ml voor 18 euro.

Prijs inclusief verzendkosten.
Flessen gaan door de brieven bus.

info@bigboxlabs.nl

Lyme-Kliniek.nl